تمدید سکونت و انصراف از خوابگاه های دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401

30 12 2022
کد خبر : 4259436
تعداد بازدید : 500

               

             تمامی دانشجویانی که نیمسال دوم قصد سکونت و یا انصراف از خوابگاه را دارند ( فارغ التحصیلی، میهمان ، انتقالی ) باید جهت تمدید سکونت و یا انصراف، از تاریخ 15/10/1401 تا پایان دی ماه  به سامانه خدمات الکترونیکی معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان به نشانی:  http://stu.guilan.ac.ir مراجعه و با انتخاب گزینه انصراف / تمدید خوابگاه برای  نیمسال دوم،حضور و عدم حضور خود را در نیمسال دوم اعلام نمایند.

                    

               ذکر:

  1. دانشجویانی که متقاضی انصراف از خوابگاه در نیمسال دوم هستند، باید پس از ثبت انصراف در سامانه، حداکثر تا پایان دی ماه  به مسئول خوابگاه خود مراجعه  تا انصرافشان مورد تایید قرار گیرد.
  2. دانشجویانی که نسبت به ثبت انصراف در سامانه اقدام ننمایند حق هیچ گونه اعتراضی در خصوص جرائم مربوطه و جایگزینی دانشجویان جدیدالورود به اتاقشان را نخواهند داشت.
  3. تمدید سکونت دانشجویان برای نیمسال دوم منوط به پرداخت  اجاره بهاء  ترم های قبلی است.
  4. دانشجویان کارشناسی ورودی ماقبل 98 و کارشناسی ارشد ورودی ماقبل 1400 و دکتری ورودی ماقبل 98  در صورت داشتن واحد درسی نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401، تا تاریخ 15 بهمن ماه با در دست داشتن پرینت انتخاب واحد می توانند جهت تمدید خوابگاه نیمسال دوم به مسئول خوابگاه مربوطه مراجعه نمایند.

 

                                                          اداره خوابگاه های دانشجویی دانشگاه گیلان

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب