اطلاعیه _ تخلیه خوابگاه های دانشجویی سال تحصیلی 99-98

24 06 2020
کد خبر : 4265832
تعداد بازدید : 261

       بدین‌وسیله به اطلاع دانشجویان عزیز می‌رساند، به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا و دفتر سلامت و مشاوره سازمان امور دانشجویان کشور در جهت ایجاد فاصله‌گذاری اجتماعی و نیز به منظور انجام امور برنامه‌ریزی شده شامل نظافت، سمپاشی، تعمیرات تابستانی و ... خوابگاهها، لطفاٌ  از تاریخ 04/04/99 لغایت 08/05/99 در ساعات اداری روزهای غیرتعطیل (شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 13) با مراجعه به خوابگاه محل سکونت خود و با عنایت به نکات زیر نسبت به تخلیه خوابگاه و انتقال لوازم شخصی خود اقدام  نمایند.

 

  1. در هنگام تخلیه، کلیه لوازم شخصی داخل اتاق، بالکن، کمد، یخچال و ... جمع‌آوری و خارج شود.
  2. حتی‌المقدور تخلیه خوابگاه با هماهنگی و حضور هم اتاقی‌ها انجام گیرد. ضمناً دانشجویانی که امکان حضور جهت تخلیه خوابگاه ندارند، میتوانند مسئولیت تخلیه و انتقال لوازم خود را با هماهنگی مسئولین خوابگاهها­ی مربوطه، به هم‌اتاقی یا سایر دوستان خود واگذار نمایند.
  3. پس از تخلیه کامل، کلید کمدها را بر روی آنها قرار داده و کلید اتاق به مسئول خوابگاه تحویل داده شود.
  4.  دانشجویانی که امکان انتقال لوازم شخصی را به محل سکونت خود ندارند، می­توانند لوازم خود را (به غیر از اشیاء قیمتی) داخل‌ گونی‌های سربسته قرار داده و به انبار خوابگاه­های تعیین شده تحویل نمایند. در صورت مفقود شدن اشیاء قیمتی مسئولیت آن به عهده دانشجو خواهد بود. دانشجویان رشته‌های علوم پایه و ریاضی ساکن خوابگاه‌های اتقیاء و کوثر، می‌بایست لوازم خود را به انبار خوابگاه شهید انصاری  و دانشجویان رشته‌های غیرعلوم پایه و ریاضی به انبار خوابگاه بنت‌الهدی تحویل نمایند.
  5.  در صورت عدم تخلیه خوابگاه پس از اتمام ساعت اداری تاریخ مقرر ( 08/05/99 ) کلیه لوازم موجود در اتاق‌ها توسط مسئولین خوابگاه‌ها جمع‌آوری شده و از حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها اکیداً جلوگیری به عمل خواهد آمد.
  6. به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا در این ایام، به هیچ وجه امکان اسکان در خوابگاه‌ها وجود ندارد؛ لذا به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در مدت زمان تعیین شده نسبت به تخلیه خوابگاه، تحویل کلید اتاق و تسویه حساب با مسئولین خوابگاه اقدام شود.

 

 

                                                                                         اداره خوابگاههای دانشجویی دانشگاه گیلان

                                                                                                     1399/4/2

 

 

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب