اطلاعیه های اداره خوابگاه های دانشجویی (جدید) 21/ 07 / 1401

02 10 2022
کد خبر : 4260420
تعداد بازدید : 329

 

 

تمامی دانشجویانی که برای اولین بار از خوابگاه های  دانشجویی استفاده می کنند لازم است حداکثر تا تاریخ  ( 12 آبان ماه ) به پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،  به آدرس : https://bp.swf.ir  مراجعه و مشخصات فردی خود را با توجه به نکات زیر وارد نمایند.

  1. برای ثبت لازم است حتماً از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده نمایید.
  2. گزینه ثبت نام دانشجوی جدید را انتخاب و مشخصات شخصی و آموزشی خود را به صورت دقیق ثبت نمائید.

توجه: 

  1. مسئولیت عدم ثبت مشخصات در پورتال صندوق رفاه، به عهده شخص دانشجو خواهد بود.
  2. ضمنا" دانشجویان گرامی می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن 33690526-013 ویا با تلفن های 8-33690274-013 داخلی 2024 و 2022  اداره خوابگاه ها تماس حاصل فرمایند.

 

10 - قابل توجه دانشجویان متقاضی خوابگاه ( سوابق تحصیلی   ) 21  /07 / 1401 

    مهلت ثبت نام خوابگاه تا ساعت 24 روز شنبه 23 مهر ماه 1401 تمدید گردید.


9- قابل توجه دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ورودی سال تحصیلی 1402-1401  با سوابق تحصیلی (بدون آزمون)                                    18 /07 /1401  

ضمن عرض تبریک به دانشجویان جدید، تمامی  دانشجویان روزانه (بدون آزمون)  مقطع کارشناسی ورودی سال 1401 می توانند از ساعت 10  روز سه شنبه  مورخ  19 /07/1401 تا ساعت 24 روز چهارشنبه  مورخ  20 /07/140  به شرح زیر نسبت به ثبت نام  و درخواست خوابگاه اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام :

ثبت نام فقط بصورت الکترونیکی بوده و دانشجویان گرامی  می توانند از طریق سامانه خدمات دانشجویی معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان  http://stu.guilan.ac.ir   اقدام نمایند.

نحوه ورود به سامانه الکترونیکی

  1. نام کاربری: شماره دانشجویی
  2. کلمه عبور: کد ملی
  3. ورود به گزینه مدیریت خوابگاه و ثبت نام

توجه:

الف – این مرحله فقط بعنوان ثبت نام اولیه متقاضیان خوابگاه بوده و پس از بررسی درخواستها و اعلام نتایج واسامی پذیرفته شدگان خوابگاه متعاقبا" از طریق سامانه فوق اطلاع رسانی خواهد شد .

ب –کلیه دانشجویان  می بایست فرم الکترونیکی درخواست خوابگاه را تکمیل نموده و مدارک لازم را اسکن و الصاق نموده و حتما کدپیگیری دریافت کنند.درصورت عدم ارسال مدارک لازم تقاضای خوابگاه قابل بررسی نخواهد بود .

ذکر:

دانشجویانی که خوابگاه به آنان تعلق نمی گیرد و مجاز به ثبت نام نیستند، عبارتند از :

دانشجویان دوره های شبانه،  دانشجویان پردیس بین الملل، میهمان،انتقالی و بومی درجه 1 ( تا شعاع 50 کیلومتری شهررشت ).

  1. فقط دانشجویانی در بازه زمانی تعریف شده می توانند ثبت نام خوابگاه انجام دهند که ثبت نام آموزشی آنان به پایان رسیده و از طریق دانشکده ها تایید شده باشد.
  2. با توجه به محدودیت ظرفیت خوابگاهی، فقط به تعدادی از متقاضیان واجد شرایط طبق الویت بندی خوابگاه تعلق خواهد گرفت.
  3. دانشجویان دانشکده فنی شرق و منابع طبیعی صومعه سرا نمی توانند از طریق سایت  ثبت نام نمایند.

دانشجویان گرامی می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن های 8-33690274-013

داخلی 2022 ، 2024 و 2034  اداره خوابگاه ها تماس حاصل فرمایند.

 

 8- قابل توجه دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ورودی سال تحصیلی 1402-1401         12 / 07 / 1401

 ضمن عرض تبریک به دانشجویان جدید، تمامی  دانشجویان روزانه  مقطع کارشناسی ورودی سال 1401 می توانند از ساعت 11  روز سه شنبه  مورخ 12/ 07 /1401  تا ساعت 24 روز دوشنبه  مورخ  18 /07/140  به شرح زیر نسبت به ثبت نام  و درخواست خوابگاه اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام :

ثبت نام فقط بصورت الکترونیکی بوده و دانشجویان گرامی  می توانند از طریق سامانه خدمات دانشجویی معاونت دانشجویی دانشگاه گیلانhttp://stu.guilan.ac.ir اقدام نمایند.

نحوه ورود به سامانه الکترونیکی

نام کاربری: شماره دانشجویی

  1. کلمه عبور: کد ملی
  2. ورود به گزینه مدیریت خوابگاه و ثبت نام

توجه:الف – این مرحله فقط بعنوان ثبت نام اولیه متقاضیان خوابگاه بوده و پس از بررسی درخواستها و اعلام نتایج واسامی پذیرفته شدگان خوابگاه متعاقبا" از طریق سامانه فوق اطلاع رسانی خواهد شد .

ب –کلیه دانشجویان  می بایست فرم الکترونیکی درخواست خوابگاه را تکمیل نموده و مدارک لازم را اسکن و الصاق نموده و حتما کدپیگیری دریافت کنند.درصورت عدم ارسال مدارک لازم تقاضای خوابگاه قابل بررسی نخواهد بود .

طبق اطلاعیه معاونت آموزشی، تاریخ تحویل حضوری مدارک و شروع کلاس های دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی متعاقبأ از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

تذکر:

دانشجویانی که خوابگاه به آنان تعلق نمی گیرد و مجاز به ثبت نام نیستند، عبارتند از :

دانشجویان دوره های شبانه،  دانشجویان ورودی بر اساس سوابق تحصیلی ( بدون آزمون) پردیس بین الملل، میهمان،انتقالی و بومی درجه 1 ( تا شعاع 50 کیلومتری شهررشت ).

  1. فقط دانشجویانی در بازه زمانی تعریف شده می توانند ثبت نام خوابگاه انجام دهند که ثبت نام آموزشی آنان به پایان رسیده و از طریق دانشکده ها تایید شده باشد.
  2. دانشجویان دانشکده فنی شرق و منابع طبیعی صومعه سرا نمی توانند از طریق سایت  ثبت نام نمایند.

دانشجویان گرامی می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن های 8-33690274-013

داخلی 2022 ، 2024 و 2034  اداره خوابگاه ها تماس حاصل فرمایند.

 

7- شرایط و مهلت درخواست خوابگاه  دانشجویان ورودی جدید ارشد و دکتری  1401/07/06

ضمن عرض تبریک به دانشجویان جدید، تمامی  دانشجویان روزانه  مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری  ورودی سال 1401 می توانند از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه مورخ 06/07/1401 تا ساعت 24 روزیکشنبه مورخ   10/07/1401 به شرح زیر نسبت به ثبت نام  و درخواست خوابگاه اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام :

ثبت نام فقط بصورت الکترونیکی بوده و دانشجویان گرامی  می توانند از طریق سامانه خدمات دانشجویی معاونت دانشجویی دانشگاه گیلانhttp://stu.guilan.ac.ir اقدام نمایند.

نحوه ورود به سامانه الکترونیکی

  1. نام کاربری: شماره دانشجویی
  2. کلمه عبور: کد ملی

ورود به گزینه مدیریت خوابگاه و ثبت نام

 توجه:

الف – این مرحله فقط بعنوان ثبت نام اولیه متقاضیان خوابگاه بوده و پس از بررسی درخواستها و اعلام نتایج واسامی پذیرفته شدگان خوابگاه متعاقبا" از طریق سامانه فوق اطلاع رسانی خواهد شد .

ب –کلیه دانشجویان  می بایست فرم الکترونیکی درخواست خوابگاه را تکمیل نموده و مدارک لازم را اسکن و الصاق نموده و حتما کدپیگیری دریافت کنند.درصورت عدم ارسال مدارک لازم تقاضای خوابگاه قابل بررسی نخواهد بود  

 تذکر:

دانشجویان دوره های شبانه، پردیس بین الملل، مهمان،انتقالی و بومی درجه 1 ( تا شعاع 50 کیلومتری شهررشت ).

ضمنا" دانشجویان گرامی می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن های

8-33690274- 013

داخلی 2022 ، 2024 و 2034  اداره خوابگاه ها تماس حاصل فرمایند.

 

 

 6 : قابل توجه دانشجویان ورودی جدید تحصیلات تکمیلی 

 ضمن پوزش از اختلال بوجود آمده در اینترنت دانشگاه، به اطلاع می رساند زمان درخواست خوابگاه  برای متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام نگردیده اند متعاقبأ اعلام خواهد شد. همچنین زمان تحویل اتاق برای آن عده از دانشجویانی که قبلأ پیام موافقت خوابگاه را دریافت نموده بودند بعد از  زمان بازگشایی دانشگاه اعلام  خواهد گردید.


 

5- دانشجویان گرامی برای تحویل اتاق به نکات زیر توجه فرمایید. 1401/06/23

  1. مطابق با آخرین پروتکل اعلامی  وزارت بهداشت، تزریق سه دوز واکسن کووید 19 اجباری است. دانشجویانی که به هر دلیل تاکنون دوز سوم را تزریق ننموده اند فقط به شرط تزریق واکسن حداکثر تا 3 روز پس از اسکان از  سوی مسئول خوابگاه مساعدت خواهد گردید.
  2. آن عده از دانشجویانی که با خوابگاه آنان موافقت گردیده است ضروریست با ورود به سامانه بوستانhttp://stu.guilan.ac.ir  از منوی سمت راست گزینه ثبت کارت واکسن کرونا، لینک مربوطه  را در کادر وارد نمایند. در غیر اینصورت مطابق با پیامی که در همان قسمت بارگذاری شده با مراجعه به سامانه ثبت درخواست کارت واکسن به آدرس     https://vcr.salamat.gov.ir/fa می توانند آدرس Url  کارت واکسن خود را دریافت نمایند.
  1. از منوی سمت راست کارتابل دانشجو و پس از تکمیل پرسشنامه ها گزینه معرفی نامه خوابگاه که شامل تعهدنامه می باشد را دریافت نموده و ضمن  مطالعه آن، هنگام ورود به خوابگاه، به مسئول ساعات اداری و غیراداری تحویل و کلید اتاق دریافت می نمایند. لازم بذکر است دانشجو موظف است یک نسخه از پرینت موردنظر را بعنوان مدرک شناسایی تا زمانی که درخوابگاه اسکان دارد بعنوان هویت خوابگاهی خود در اختیار داشته باشد.   

4. همه دانشجویانی که با خوابگاه آنان موافقت شده است ( افرادی که تعیین اتاق نموده و افرادی که مراجعه حضوری خواهند داشت ) تا تاریخ ( متعاقباً ) اعلام خواهد شد. عدم مراجعه تا تاریخ فوق به منزله انصراف از خوابگاه تلقی خواهد گردید و اداره خوابگاه ها افراد دیگری را جایگزین خواهد نمود.

  1. دانشجویان بدهکار صندوق رفاه، پس از پرداخت اجاره بهاء نیمسال های قبلی در خوابگاه ها پذیرش خواهند گردید.

 

4: قابل توجه دانشجویانیکه جزء موافقت شدگان اسکان در خوابگاه ها هستند

06/22/ 1401

با عنایت به فرا رسیدن اربعین حسینی و ایام عزاداری و شرکت در آیین مذهبی  پیاده روی زائران بسوی کربلای معلی  و درخواست تعدادی از دانشجویان نزد مسئولین، به دلیل مشکلات  حمل و نقل استانی  طبق تصمیمات اتخاذ شده،  بازگشایی خوابگاه­ها از روز چهارشنبه 30 شهریورماه و آخرین زمان تحویل اتاق ها تا پایان ساعت اداری روز یکشنبه 10 مهرماه خواهد بود. با در نظر گرفتن اطلاع رسانی های گذشته، دانشجویانی که به دلایل مختلف برنامه ریزی حضور در خوابگاه ها را داشته اند، با علم به اینکه اسکان در بعضی از اماکن بصورت موقت خواهد بود می توانند مراجعه نمایند. لازم بذکر است طبق هماهنگی معاونت محترم آموزشی دانشگاه   و بر اساس دستورالعمل  معاون محترم آموزش وزارت علوم  مورخ 1401/06/20  عدم حضور در کلاس های آموزشی  نیمه دوم شهریورماه غیبت محسوب نخواهد گردید.

از صبر و شکیبایی دانشجویان گرامی سپاسگزاریم.

 

3- انتخاب اتاق و هم اتاقی (تشکیل گروه ) 07 / 06 / 1401 

  دانشجویان متقاضی خوابگاه نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 که با درخواست خوابگاه آنان موافقت شده است  به شرح  زیر برای تشکیل گروه و انتخاب اتاق و هم اتاقی می توانند اقدام  نمایند.

1.     ورود به سامانهhttp://stu.guilan.ac.ir و گزینه مدیریت خوابگاه مطابق با  راهنمای تعیین اتاق و گروه که به پیوست می باشد.

2. برای تشکیل گروه و هم اتاقی، دانشجویان می بایست شماره دانشجویی افرادی که قصد دارند با آنان هم اتاق شوند را از قبل دراختیار داشته باشند.

3. تمامی دانشجویانی که به آنان خوابگاه تعلق گرفته است بدون شرط ورودی می توانند برای تشکیل گروه ( گروه کامل مطابق با ظرفیت اتاق درخواستی یا گروه ناقص کمتر از ظرفیت اتاق درخواستی  ) از ساعت 11 روز یکشنبه 6 شهریور ماه تا ساعت 24 روز سه شنبه 8 شهریور ماه  اقدام نمایند.

4. انتخاب اتاق برای دانشجویان دکتری  ورودی بهمن 97 به بعد و کارشناسی ورودی بهمن 97 و  ورودی 98 و کارشناسی ارشد ورودی بهمن 99 به بعد که خوابگاه به آنان تعلق گرفته است از ساعت 10 صبح روز چهار شنبه 9 شهریور تا ساعت 14 روز شنبه 12شهریورماه فعال است.

5. انتخاب اتاق برای دانشجویان کارشناسی ورودی 99 و 1400 از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 13 شهریور تا ساعت 24 روز دوشنبه 14 شهریورماه فعال خواهد شد.

6. دانشجویان مقاطع دکتری و ارشد (بدون شرط ورودی) که به دلیل تکمیل نبودن گروه نتوانستند تعیین اتاق نمایند می­توانند ازساعت 10 صبح روزسه شنبه 15 شهریور تا ساعت 24 همان روز با شرط اعضای نصف به اضافه یک تعیین اتاق نمایند. بعنوان مثال برای رزرو اتاق 5 نفره حتمأ لازم است اعضای گروه 4 نفر باشند.

7. دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 97 و 98 که به دلیل تکمیل نبودن گروه نتوانستند تعیین اتاق نمایند می­توانند از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 16  شهریورماه  تا ساعت 24 همان روز با شرط اعضای نصف به اضافه یک تعیین اتاق نمایند.

8. دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 99 و 1400 با شرایط فوق از ساعت10 صبح روز پنجشنبه  17 شهریورماه  تا ساعت 12 روز شنبه  19 شهریورماه با شرط اعضای نصف به اضافه یک تعیین اتاق نمایند.

9. دانشجویانی که تمایلی به انتخاب اتاق بصورت گروهی ندارند می­توانند به صورت انفرادی با رعایت رتبه مقطع خویش در روز یکشنبه 20 شهریورماه از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 روز دوشنبه 21 شهریور ماه انتخاب اتاق نمایند.

10. آن عده از دانشجویانی که تمایل به انتخاب اتاق و هم اتاقی از طریق سامانه بوستان ندارند  می­توانند با مراجعه حضوری نزد مسئول خوابگاه­ها در زمان بازگشایی خوابگاه­ها اقدام نمایند.

تذکر:

انتخاب اتاق موافقت شدگان خوابگاه های دانشکده منابع طبیعی صومعه سرا و دانشکده فنی شرق واجارگاه بصورت حضوری و در زمان بازگشایی خوابگاه ها صورت خواهد گرفت.

راهنمای انتخاب هم اتاقی 

 

2- بازگشایی خوابگاه ها در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401

- بازگشایی خوابگاه ها  برای دانشجویان ورودی قدیم از تاریخ   23 /06/1401 خواهد بود.

- آن عده از دانشجویانی که با خوابگاه آنان موافقت گردیده است و در بازه زمانی مشخص با ورود به سامانه بوستانhttp://stu.guilan.ac.ir  تعیین اتاق نموده­اند. از منوی مدیریت خوابگاه، پرینت اسکان اتاق که همراه با تعهدنامه می باشد را دریافت نموده و ضمن مطالعه آن، هنگام ورود به خوابگاه، به مسئول ساعات اداری و غیراداری تحویل و کلید اتاق دریافت می نمایند. لازم بذکر است دانشجو موظف است یک نسخه از پرینت موردنظر را بعنوان مدرک شناسایی تا زمانی که درخوابگاه اسکان دارد بعنوان هویت خوابگاهی خود در اختیار داشته باشد.  

-  همه دانشجویانی که با خوابگاه آنان موافقت شده است ( افرادی که تعیین اتاق نموده و افرادی که مراجعه حضوری خواهند داشت ) تا تاریخ 7/07/1401 فرصت مراجعه به خوابگاه را دارند. عدم مراجعه تا تاریخ فوق به منزله انصراف از خوابگاه تلقی خواهد گردید و اداره خوابگاه ها افراد دیگری را جایگزین خواهد نمود.

-  دانشجویان بدهکار صندوق رفاه، در صورتی می توانند در خوابگاه پذیرش شوند که اجاره بهاء نیمسال های قبلی خوابگاه خود را پرداخت نمایند.  

 

1- آخرین مهلت ثبت نام خوابگاه برای سال تحصیلی 1402-1401

 در صورتی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اید، می توانید از روز سه شنبه 11 لغایت دوشنبه 17 مرداد ماه نسبت به ثبت نام در سامانه http://stu.guilan.ac.ir  اقدام فرمایید.

شایان ذکر است مهلت ثبت نام مذکور تمدید نمی شود. 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

تمامی دانشجویانی که برای اولین بار از خوابگاه های  دانشجویی استفاده می کنند لازم است حداکثر تا تاریخ  ( 12 آبان ماه ) به پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،  به آدرس : https://bp.swf.ir  مراجعه و مشخصات فردی خود را با توجه به نکات زیر وارد نمایند.

  1. برای ثبت لازم است حتماً از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده نمایید.
  2. گزینه ثبت نام دانشجوی جدید را انتخاب و مشخصات شخصی و آموزشی خود را به صورت دقیق ثبت نمائید.

توجه: 

  1. مسئولیت عدم ثبت مشخصات در پورتال صندوق رفاه، به عهده شخص دانشجو خواهد بود.
  2. ضمنا" دانشجویان گرامی می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن 33690526-013 ویا با تلفن های 8-33690274-013 داخلی 2024 و 2022  اداره خوابگاه ها تماس حاصل فرمایند.

 

 

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب