اطلاعیه - مشاوره رایگان در ایام تابستان

15 07 2020
کد خبر : 4265602
تعداد بازدید : 321

همه گیری بیماری های نوپدید از جمله معضلات جدید حوزه بهداشت عمومی در قرن حاضر است .به دنبال سرعت بالای انتشار بیماری عفونی کمتر شناخته شده (کووید19) و ابتلای جمعیت قابل توجهی از یک کشور در یک بازه زمانی کوتاه و قرار گرفتن در یک وضعیت همه گیری جهانی، معمولاً آسیب های مستقیم بیماری بیشتر به چشم می آیند.

بخش قابل ملاحظه ای از این آسیب ها شامل عوارض روانشناختی شایعی هستند که شباهت های زیادی به پیامدهای پس از وقوع حوادث طبیعی دارند. درچنین شرایطی، افرادی که از قبل دچار انواع اختلالات اضطرابی بوده و یا تحت درمان هستند، ممکن است در شرایط فعلی نیز دچار تشدید علائم بیماری خود شوند.

این در حالی است که بروز طیفی از علائم اضطرابی مانند اختلالات وسواسی - اجباری با مضمون بیماری نوپدید، اضطراب فراگیر، اضطراب خود بیمارانگاری و همچنین اضطراب های پس از حادثه(PTSD) به دنبال شنیدن اخباربد نیز بروز می کند ، مشاوره تلفنی یکی از شیوه های مداخلاتی جدید در این شرایط است.

در این راستا مرکز مشاوره دانشگاه گیلان آماده ارائه خدمات مشاوره ای جهت مدیریت پیامدهای روانشناختی بحران کووید19 به صورت رایگان به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان می باشد.

در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند ارائه خدمات مذکور می توانید از ساعت 8 تا 14 روزهای اداری با شماره 01333690465 تماس حاصل نمائید.

 

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب