اطلاعیه اداره خوابگاه

12 10 2020
کد خبر : 4264804
تعداد بازدید : 357

                                                                                           

ثبت نام خوابگاه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی روزانه،غیربومی مهر 99

                                      شرایط و مهلت ثبت نام:

بدین وسیله به اطلاع می رساند: دانشجویان گرامی تحصیلات تکمیلی که انتخاب واحدهای دروس عملی و آزمایشگاهی یا ضرورت حضور آنها به منظور انجام پایان نامه مورد تائید حوزه محترم معاونت آموزشی دانشگاه قرار گرفته است، می توانند از روزیکشنبه مورخ  27/7/99 تا روز چهارشنبه مورخ 30/7/99 نسبت به ثبت نام  و درخواست خوابگاه اقدام نمایند.بدیهی است معرفی واجدین شرایط اسکان در خوابگاه، متعاقب دریافت لیست اعلامی دانشجویان از طرف معاونت  محترم آموزش و تحصیلات تکمیلی صورت خواهد پذیرفت.

توجه: تکمیل فرم خوداظهاری سلامت در سامانه بوستان الزامی است.

نحوه ثبت نام :

ثبت نام فقط به صورت الکترونیکی است و دانشجویان گرامی  می توانند از طریق سامانه خدمات الکترونیک معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان به نشانی: http://stu.guilan.ac.ir    اقدام کنند.

نحوه ورود به سامانه الکترونیکی

  1. نام کاربری: شماره دانشجویی و رمزعبور: کد ملی دانشجو (بدون صفرهای اول) است.
  2. از منوی سمت چپ انجام مراحل ثبت نام، تکمیل فرم های دانشجویی و ارسال تصاویر شناسنامه، کارت ملی و عکس (فقط مراحل شش گانه) انجام  شود و نیازی به هیچگونه فرم تعهد محضری نیست.
  3. ورود به گزینه مدیریت خوابگاه و انجام ثبت نام.
  4. تکمیل فرم های مربوطه و اسکن و الصاق مدارک لازم و دریافت کدپیگیری، که این کد به منزله اتمام و تکمیل ثبت نام خواهد بود.
  5. فرم های ناقص به هیچ وجه بررسی نخواهند شد.
  6. پس از بررسی پرونده ها و در صورت موافقت با تقاضای خوابگاه، نتایج به کارتابل دانشجو در همان صفحه و قسمت دریافت پیام ارسال خواهد شد.

 

ضمنا" دانشجویان گرامی می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با کارشناسان اداره خوابگاه ها با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند.

01344082024 01344082022 01344082034

 اداره خوابگاه های دانشجویی دانشگاه گیلان

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها
خوابگاه

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب